ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Όροι Εισιτηρίου Επιβάτη - Οχήματος

  1. Το εισιτήριο είναι ατομικό και ονομαστικό, δεν μεταβιβάζεται και ισχύει για τη θέση, τη διαδρομή, την ημερομηνία και την ώρα αναχώρησης για την οποία εκδόθηκε.
  2. Οι επιβάτες οφείλουν να βρίσκονται στο χώρο επιβίβασης του πλοίου τουλάχιστον τριάντα λεπτά (30’) πριν την αναχώρηση. Σε περίπτωση προσέλευσης του επιβάτη μετά τον απόπλου, ο ναύλος δεν επιστρέφεται.
  3. Ο οδηγός υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημά του.
  4. Οι συνεπιβάτες  των οχημάτων υποχρεούνται να αποβιβάζονται από αυτά πριν από την έναρξη φόρτωσηςώστε να μην δημιουργείται παρακώλυση της διαδικασίας και καθυστερήσεις στην προγραμματισμένη ώρα απόπλου.
  5. Οι οδηγοί και επιβάτες πρέπει να φέρουν μαζί τους αντικείμενα που θα χρειασθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Μετά την αναχώρηση απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο οχημάτων.
  6. Οι επιβάτες φέρουν αποκλειστικά την ευθύνη φύλαξης των αποσκευών τους, καθώς επίσης και οποιαδήποτε τιμαλφή, χρήματα και αντικείμενα αξίας εμπεριέχονται σε αυτές. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν ευθύνεται για φθορά ή απώλεια αυτών. 
  7. Καμία απαίτηση δεν δύναται να θεμελιωθεί για καθυστέρηση, διακοπή, ακύρωση ή τροποποίηση δρομολογίου που οφείλεται σε λόγους δημόσιας τάξης ή ασφάλειας, ιδίως λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, στην εφαρμογή διατάξεων της νομοθεσίας ή σε εντολές της Αρμόδιας Αρχής γενικά, ιδίως δε για την παροχή βοήθειας σε πλοία ή πρόσωπα που βρίσκονται σε κίνδυνο ή για τυχόν εγκεκριμένη τροποποίηση των προγραμματισμένων δρομολογίων η οποία σχετίζεται με την εξυπηρέτηση εκτάκτων μεταφορικών αναγκών ή την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος.
  8. Απαγορεύεται στους επιβάτες να μεταφέρουν εκρηκτικές, εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες.
  9. Οι επιβάτες οφείλουν να μην πετούν απορρίμματα σε χώρους του πλοίου 
    (πέραν των κάδων απορριμμάτων) ή στη θάλασσα
  10. Οι επιβάτες οφείλουν να τοποθετούν ογκώδεις αποσκευές ή αντικείμενα κατά τέτοιο τρόπο ώστε να μην παρεμποδίζεται η διέλευση των υπολοίπων περαστικών στους διαδρόμους του πλοίου.
  11. Οι επιβάτες οφείλουν να μην τοποθετούν αποσκευές ή αντικείμενα στις θέσεις επιβατών.
  12. Οι επιβάτες οφείλουν να τηρούν τις κατά περίπτωση σχετικές Λιμενικές, Υγειονομικές και Τελωνειακές διατάξεις.
  13. Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις οδηγίες του πλοιάρχου και του πληρώματος, που αφορούν στην τήρηση της τάξης και στην ασφάλεια του πλοίου
  14. Για κάθε παράπονο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι επιβάτες πρέπει να απευθύνονται στον πλοίαρχο ή στον ύπαρχο του πλοίου και μετά το πέρας του ταξιδιού αρχικά στον εκδότη του εισιτηρίου ή στην πλοιοκτήτρια εταιρεία ή στις Λιμενικές Αρχές. Εφόσον ο επιβάτης δεν ικανοποιηθεί, μετά την παρέλευση 15 εργάσιμων ημερών, μπορεί να απευθυνθεί στη Λιμενική Αρχή επιβίβασης ή αποβίβασής του ή στην αρμόδια από την Αριθμ. 3332.12/01/09/23-02-2009 (ΦΕΚ 427 Β') Υ.Α. Υπηρεσία. Σε περίπτωση διαφοράς, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα αστικά δικαστήρια.

Προγραμματισμός Πλοίων

Στα πλαίσια της Κοινοπραξίας Πλοίων Σαρωνικού (SARONIC FERRIES) τα δρομολόγια εκτελούνται εκ περιτροπής από τα πλοία «ΑΧΑΙΟΣ», «ΦΟΙΒΟΣ», «ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ», «ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ». Ο προγραμματισμός της δρομολόγησης πλοίων ενδέχεται να αλλάζει σύμφωνα με τις ανάγκες της επιβατικής κίνησης. Για επιπλέον διευκρινήσεις σχετικά με τον προγραμματισμό των πλοίων, οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά στο 210 4101555 / 210 4112020.

Αγορά Εισιτηρίων

  1. Μέσω της ιστοσελίδας μας (www.sf.gr). Απαραίτητη η πιστωτική/χρεωστική κάρτα.
  2. Από τα εκδοτήρια εισιτηρίων της Κοινοπραξίας Πλοίων Σαρωνικού (Saronic Ferries) στα λιμάνια αναχώρησης των πλοίων μας 
  3. Από τα συνεργαζόμενα με την εταιρεία μας τουριστικά γραφεία και πρακτορεία ταξιδίων ή ναυτικά πρακτορεία.

Παραλαβή Εισιτηρίων

  1. Η παραλαβή εισιτηρίων από το website μας, καθώς και από άλλους διαδικτυακούς τόπους ή συνεργαζόμενα πρακτορεία (PTA) θα γίνεται στα κεντρικά εκδοτήρια της Saronic Ferries (δείτε προηγούμενη ενότητα).Σας δίνουμε επίσης τη δυνατότητα να τα ανακτήσετε  σε ηλεκτρονική μορφή, στο e-mail, το κινητό σας τηλέφωνο ή το tablet σας.Κάντε WEB CHECK IN για να παραλάβετε τα ηλεκτρονικά σας εισιτήρια, με τα οποία επιβιβάζεστε στο πλοίο. 
  2. Προκειμένου να παραλάβετε τα εισιτήριά σας, θα πρέπει απαραιτήτως να έχετε μαζί σας τον Αριθμό Κράτησης και την Αστυνομική Ταυτότητα ενός από τους δηλωμένους επιβάτες, καθώς και την Bonus Card της Saronic Ferries, εάν χρησιμοποιήθηκε κατά την κράτηση σας.
  3. Στην περίπτωση που έχουν δηλωθεί επιβάτες μειωμένου ναύλου (Φοιτητές / Πολύτεκνοι / ΝΑΤ / Στρατιωτικοί / ΑΜΕΑ), ο παραλήπτης θα πρέπει να φέρει έγκυρο βεβαιωτικό έγγραφο.

Σημείωση: Η ηλεκτρονική ενημέρωση (e-mail) με την επιβεβαίωση της κράτησής σας, δεν αποτελεί αποδεικτικό για την επιβίβασή σας στο πλοίο.

Ακυρώσεις

Έως 24 ώρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται πλήρως με επιστροφή ολόκληρου του καταβληθέντος από τον επιβάτη ποσού με αντιλογισμό στην κάρτα χρέωσης του πελάτη, ή εκδίδονται νέα εισιτήρια ίσου ή μεγαλύτερου ποσού για άλλη ώρα ή ημέρα ταξιδιού (δεδομένης και της διαθεσιμότητας θέσεων), ή ανοιχτής ημερομηνίας (Open) εισιτήρια.

Από 24 ώρες έως και 12 ώρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται με επιστροφή 50% του καταβληθέντος ποσού ή μεταφέρονται σε άλλη ημερομηνία βάσει διαθεσιμότητας ή μετατρέπονται σε ανοικτά.

Από 12 ώρες έως 1 ώρα πριν την αναχώρηση: Δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων. Ο επιβάτης μπορεί μόνο να αλλάξει τα εισιτήρια με άλλης ώρας/ημέρας ή με ανοιχτής ημερομηνίας (Οpen) εισιτήρια και πάντα ίσου ή μεγαλύτερου ποσού .

ΕΞΑΙΡΕΣΗ:Τα e-tickets που έχουν εκδοθεί από το on line σύστημα της εταιρείας μας στο www.sf.gr μπορούν να τροποποιηθούν και με την αποστολή του αιτήματος στο customer@sf.gr-βάσει εμπορικής πολιτικής και διαθεσιμότητας.

Για λιγότερο από 1 ώρα πριν την αναχώρηση: Δεν γίνεται καμία ακύρωση ή αλλαγή εισιτηρίων ή επιστροφή χρημάτων.

Εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας: ισχύουν για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσής τους. Εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν είναι δυνατόν να γίνουν αποδεκτά προς επιβίβαση, εάν δεν έχουν αντικατασταθεί με νέα εισιτήρια της συγκεκριμένης αναχώρησης. 

Απώλεια εισιτηρίου: Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου ή της απόδειξης μεταφοράς του οχήματος, για να ταξιδέψει ο επιβάτης ή το όχημα, θα πρέπει να γίνει αγορά νέου εισιτηρίου. Εφόσον ο επιβάτης δηλώσει εγγράφως την απώλεια αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδιού, το δρομολόγιο, τον αριθμό τόσο του απολεσθέντος (εάν το διαθέτει) όσο και του νέου εισιτηρίου, και εφόσον κατόπιν ελέγχου στα αρχεία της Saronic Ferries προκύψει ότι το απολεσθέν εισιτήριο δεν χρησιμοποιήθηκε και δεν αντικαταστάθηκε εντός 3 μηνών από την ημερομηνία ταξιδιού τότε ο επιβάτης δικαιούται νέο εισιτήριο ίσης αξίας με το απολεσθέν.

Ναύλοι / Εκπτώσεις

Στα εισιτήρια επιβατών και στις αποδείξεις μεταφοράς οχημάτων αναγράφεται ο μικτός ναύλος, στον οποίο εμπεριέχονται ο καθαρός ναύλος, οι υπέρ τρίτων επιβαρύνσεις (τέλη, κρατήσεις) και ο ΦΠΑ. Γεύματα και snacks δεν περιλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου.
Οι κατηγορίες προσώπων που δικαιούνται έκπτωση στους ναύλους αναφέρονται αναλυτικά στην ΥΑ 3324.1/01/13 της 15/7/2013), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Ο επιβάτης οφείλει να ενημερώσει κατά την πραγματοποίηση της κράτησης και πριν την έκδοση του εισιτηρίου στην περίπτωση που δικαιούται έκπτωση ναύλου επιδεικνύοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Παιδιά ηλικίας έως 5 ετών ταξιδεύουν δωρεάν και είναι απαραίτητη η κράτηση και η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο. Οι εκπτώσεις δεν είναι αθροιστικές. Εφόσον συντρέχουν περισσότερες της μίας περιπτώσεις εκπτώσεων, εφαρμόζεται μόνον η μεγαλύτερη έκπτωση. Οι επιβάτες που δικαιούνται εκπτώσεως πρέπει να το δηλώσουν κατά την κράτηση των θέσεων και να επιδεικνύουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα τόσο κατά την έκδοση των αντιστοίχων εκπτωτικών εισιτηρίων όσο και κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο. Μετά την έκδοση του εισιτηρίου, ουδεμία διαφορά ναύλου επιστρέφεται.

ΦΟΙΤΗΤΕΣ: Τη Φοιτητική έκπτωση δικαιούνται αποκλειστικά φοιτητές ελληνικών ΑΕΙ/ΤΕΙ & κάτοχοι της κάρτας ISIC. 

Κατοικίδια

Η παραμονή κατοικίδιων ζώων στους κλειστούς χώρους του πλοίου απαγορεύεται. Οι επιβάτες μπορούν να συνοδεύουν τα κατοικίδια ζώα τους στα εξωτερικά καταστρώματα του πλοίου. Επίσης υπάρχουν ειδικά διαμερίσματα ζώων (kennels) στα εξωτερικά καταστρώματα.

Γραμμή Εξυπηρέτησης επιβατών

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικά στο (+30) 210-4101555 / (+30) 210-4112020 ή με την αποστολή e-mail στο customer@sf.gr

Η  Ευρωπαϊκή Ένωση παρέχει τη δυνατότητα πρόσβασης στην πανενωσιακή πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (πλατφόρμα ODR -  Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών | Ευρωπαϊκή Επιτροπή (europa.eu) η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επίλυση διαφορών σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές μεταξύ των καταναλωτών και των ηλεκτρονικών εμπόρων.