Συχνές ερωτήσεις

Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για το ταξίδι σας με την Saronic Ferries. 

Πληροφορίες σχετικά με ακυρώσεις εισιτηρίων και επιστροφές ναύλων, αλλαγές δρομολογίων, online booking, web check-in, εκπτώσεις ΑΜΕΑ, ταξίδι με κατοικίδια ζώα και πολλά ακόμα που θα σας διευκολύνουν και θα βελτιώσουν την εμπειρία σας.

Παραλαβή Εισιτηρίων
Από που μπορώ να παραλάβω τα εισιτήριά μου;

Ο γρηγορότερος και πιο οικολογικός τρόπος είναι να τα παραλάβετε ηλεκτρονικά.

48 ώρες πριν την αναχώρησή σας μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα της Saronic Ferries εδώ και στα αντίστοιχα πεδία να συμπληρώσετε τον κωδικό κράτησης και το τηλέφωνο που έχετε καταχωρήσει κατα τη διαδικασία της κράτησής σας.

Στο επόμενο βήμα εμφανίζονται τα εισιτήρια τα οποία μπορείτε να στείλετε στο email σας ή να τα εκτυπώσετε στον υπολογιστή σας. 

 

Εναλλακτικά μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήριά σας από τα κεντρικά πρακτορεία της Saronic Ferries έως και 45 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης.

 

Πειραιάς: Saronic Ferries - Ticket office

Αίγινα (κεντρικό λιμάνι): Saronic Ferries - Ticket Office

Σουβάλα: Saronic Ferries - Ticket Office

Αγκίστρι (Σκάλα): Saronic Ferries - Ticket Office

Μέθανα: Saronic Ferries - Ticket Office

Πόρος: Saronic Ferries - Ticket Office

 

Πώς μπορώ να εκτυπώσω τα εισιτήριά μου;

Μέσω web check-in

48 ώρες πριν την αναχώρησή σας μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα της Saronic Ferries εδώ και στα αντίστοιχα πεδία να συμπληρώσετε τον κωδικό κράτησης και το τηλέφωνό σας. Στο επόμενο βήμα εμφανίζονται τα εισιτήρια τα οποία μπορείτε να εκτυπώσετε. 

Μέσω πρακτορείου

Τα εισιτήριά σας μπορείτε να τα παραλάβετε από το κεντρικό πρακτορείο της Saronic Ferries στο λιμάνι αναχώρησής σας, έως και 45 λεπτα πριν την ώρα αναχώρησης

 

 

Έχασα τα εισιτήριά μου, πώς θα ταξιδέψω;
  • Εάν τα εισιτήρια έχουν εκτυπωθεί, θα πρέπει να αγοράσετε νέα εισιτήρια για το ίδιο δρομολόγιο. Στη συνέχεια, εάν θέλετε τα αρχικά εισιτήρια να μετατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας (open) για ταξίδι εντός του ίδιου ημερολογιακού έτους, μπορείτε να μας στείλετε ένα e-mail στο customer@sf.gr γράφοντας το όνομά σας, το τηλέφωνό σας και τους αριθμούς των νέων εισιτηρίων (όπως αναγράφονται πάνω δεξιά στο εισιτήριο). 

 

  • Εάν τα εισιτήρια που χάσατε ήταν e-tickets μπορείτε να επαναλάβετε τη διαδικασία web check-in: 48 ώρες πριν την αναχώρησή σας μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα της Saronic Ferries, εδώ και στα αντίστοιχα πεδία να συμπληρώσετε τον κωδικό κράτησης και το τηλέφωνό σας. Στο επόμενο βήμα εμφανίζονται τα εισιτήρια τα οποία μπορείτε να στείλετε στο e-mail σας.  

 

Online Booking
Κατά την αγορά εισιτηρίων, έγινε η πληρωμή αλλά δε μου ήρθε email επιβεβαίωσης

Παρακαλούμε να ελέγξετε τους φακέλους spam/ promotion/ junk του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. 

Aν δεν βρίσκετε την κράτησή σας στους παραπάνω φακέλους, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπό μας είτε τηλεφωνικά στο +302104101555 ή με e-mail στο customer@sf.gr.

 

Πώς μπορώ να περάσω το ΜΑΝ μου στο online booking;

Αφού έχετε επιλέξει το δρομολόγιο που σας ενδιαφέρει, στο επόμενο βήμα όπου συμπληρώνετε τα στοιχεία επιβάτη κλικάρετε το πεδίο ΜΑΝ και συμπληρώνετε τον 9 ψήφιο Μοναδικό Αριθμό Νησιώτη.

 

Μπορώ να αγοράσω on-line εισιτήριο για επαγγελματικό όχημα;

Δυστυχώς όχι. Εισιτήριο για επαγγελματικό όχημα οποιουδήποτε μήκους εκδίδεται μόνο από τα εκδοτήρια της Saronic Ferries στο λιμάνι (Πειραιά, Αίγινα, Αγκίστρι, Μέθανα, Πόρο).

Αφου καταχωρώ τα στοιχεία μου, εμφανίζει το μήνυμα “something went wrong” και δεν μπορώ να κάνω web check-in.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταχωρήσει κωδικό κράτησης ακτοπλοϊκής εταιρείας ή κωδικό συστήματος και το τηλέφωνο που είχατε δηλώσει στην κράτησή σας.

Η διαδικασία web check-in είναι διαθέσιμη 48 ώρες πριν την αναχώρησή σας. Όχι νωρίτερα. 

Στην περίπτωση που εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπό μας είτε τηλεφωνικά  στο +302104101555 ή με e-mail στο customer@sf.gr. 

E-Ticket
Μπορώ να ταξιδέψω με e-ticket;

Φυσικά! 48 ώρες πριν την αναχώρησή σας μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα της Saronic Ferries, εδώ και στα αντίστοιχα πεδία να συμπληρώσετε τον κωδικό κράτησης και το τηλέφωνό σας. Στο επόμενο βήμα εμφανίζονται τα εισιτήρια τα οποία μπορείτε να στείλετε στο e-mail σας. 

Mπορείτε να επιδείξετε τα εισιτήρια στο πληρωμά μας από την συσκευή του κινητού σας και να επιβιβαστείτε χωρίς αναμονή στο πρακτορείο. 

Πώς βγάζω e-ticket;

Στην αρχική σελίδα της Saronic Ferries εδώ επιλέγετε τα δρομολόγια που σας ενδιαφέρουν στο πεδίο ONLINE BOOKING. Στη συνέχεια συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και αφού πραγματοποιήσετε την πληρωμή τα εισιτήριά σας σας αποστέλλονται στο e-mail σας.

Πώς κάνω web check-in;

48 ώρες πριν την αναχώρησή σας μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα της Saronic Ferries εδώ και στα αντίστοιχα πεδία να συμπληρώσετε τον κωδικό κράτησης και το τηλέφωνό σας. Στο επόμενο βήμα εμφανίζονται τα εισιτήρια τα οποία μπορείτε να στείλετε στο e-mail σας ή να τα εκτυπώσετε.

 

 

 

Δεν έχω λάβει το e-ticket στο e-mail μου

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει όλους τους φακέλους του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (spam/ promotion/ junk).

Αν παρόλα αυτά δεν βρείτε τα εισιτήρια, μπορείτε να επαναλάβετε τη διαδικασία εδώ.

Έχασα το e-ticket μου

Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε απλά να επαναλάβετε τη διαδικασία web check-in εδώ.

Αλλαγή/ Ακύρωση εισιτηρίων
Θα ήθελα να αλλάξω ημερομηνία / ώρα στο εισιτήριό μου

Εάν η αγορά έχει πραγματοποιηθεί μέσω του online booking της Saronıc Ferries, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο customer@sf.gr ή να μας καλέσετε στο +302104101555 ή να επισκεφθείτε τα λιμενικά εκδοτήρια έως και μια ώρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση. 

Εάν η αγορά έχει πραγματοποιηθεί μέσω οποιουδήποτε άλλου διαδικτυακού πρακτορείου εισιτηρίων ή φυσικού εκδοτηρίου εισιτηρίων, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο εκπρόσωπο. 

Η αλλαγή γίνεται, βάσει διαθεσιμότητας. 

 

Πως μπορώ να ακυρώσω τα εισιτήρια μου;

Ακύρωση εισιτηρίων γίνεται  έως 24 ώρες με επιστροφή ναύλου 100%  ενώ έως 12 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση το ποσοστό είναι 50%. Η ακύρωση και επιστροφή του ανάλογου ποσού γίνεται από τα πρακτορεία έκδοσης. Εάν η αγορά έχει πραγματοποιηθεί μέσω του online booking της SARONIC FERRIES, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο customer@sf.gr

Θα ήθελα να κάνω open το εισιτήριό μου

Εάν η αγορά έχει γίνει από το online booking της Saronic Ferries,  μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο  customer@sf.gr ή να επισκεφθείτε τα λιμενικά εκδοτήρια έως και μια ώρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση 

Εάν η αγορά έχει πραγματοποιηθεί μέσω οποιουδήποτε άλλου διαδικτυακού πρακτορείου εισιτηρίων ή φυσικού εκδοτηρίου εισιτηρίων, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αντίστοιχο εκπρόσωπο ή να επισκεφθείτε τα λιμενικά εκδοτήρια έως και μια ώρα πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση. 

Το νέο-open εισιτήριο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ταξίδι μέχρι και ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσης 

 

 

Ακύρωση δρομολογίου λόγω απεργίας

Σε περίπτωση απεργίας τα εισιτήρια σας μπορούν να ακυρωθούν πλήρως και να σας επιστραφεί όλο του ποσό των ναύλων από το πρακτορείο από όπου τα προμηθευτήκατε. Εναλλακτικά μπορείτε να εκδώσετε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (Open) ή νέα εισιτήρια ίσου ή μεγαλύτερου ποσού για άλλο δρομολόγιο (βάσει διαθεσιμότητας) από το πρακτορείο έκδοσης ή τα λιμενικά εκδοτήρια της Saronic Ferries. 

 

Ακύρωση δρομολογίου λόγω καιρικών συνθηκών

Σε περίπτωση ακύρωσης δρομολογίου τα εισιτήρια σας μπορούν να ακυρωθούν πλήρως και να σας επιστραφεί όλο του ποσό των ναύλων από το πρακτορείο από όπου τα προμηθευτήκατε. Εναλλακτικά μπορείτε να εκδώσετε εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας (Open) ή νέα εισιτήρια ίσου ή μεγαλύτερου ποσού για άλλο δρομολόγιο (βάσει διαθεσιμότητας) από το πρακτορείο έκδοσης ή τα λιμενικά εκδοτήρια της Saronic Ferries. 

 

Saronic Ferries Bonus Card
Ενδιαφέρομαι να βγάλω κάρτα επιβράβευσης Saronic Ferries Bonus Card

Τέλεια! Μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα αίτησης που βρίσκεται στο πεδίο Bonus Card του site εδώ.

 

Έχω Bonus Card αλλά δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το σύστημα επιβράβευσης

Για κάθε τέσσερις διαδρομές aller-retour που έχετε πραγματοποιήσει, η επόμενη διαδρομή πιστώνεται αυτόματα στην κάρτα σας και σας παρέχεται δωρεάν. Το σύστημα επιβράβευσης ισχύει για επιβάτες και για οχήματα. 

 

Έχω κάνει αίτηση για τη Saronic Ferries Bonus Card αλλά δεν λάβει κάποιο email

Σε περίπωση που δεν λάβατε email αυτόματα για να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία σας, μπορείτε να μας στείλετε email στο customer@sf.gr ή να μας καλέσετε στο +302104101555.

 

 

Με ποιον τρόπο μπορώ να καταχωρήσω τους πόντους μου στη Saronic Ferries Bonus Card; Μπορώ να καταχωρήσω διαδρομές μετά την έκδοση των εισιτηρίων;

Οι διαδρομές καταχωρούνται κατά την αγορά από τα λιμενικά εκδοτήρια ή από το book online του www.sf.gr.

Μετά την έκδοση των εισιτηρίων δεν μπορούν να καταχωρηθούν οι διαδρομές.

Πως παίρνω το free εισιτήριό μου;

Το free εισιτήριό σας πιστώνεται αυτόματα στην κάρτα σας μετά την αγορά 4 aller-retour διαδρομών.

 

Μπορώ να βγάλω Saronic Ferries Bonus Card από το πρακτορείο;

Η κάρτα εκδίδεται μόνο με αίτηση στο πεδίο  BONUS CARD της σελίδας μας εδώ.

 

Πληροφορίες Ταξιδίου
Πόση ώρα διαρκεί το ταξίδι;

Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με όλους τους προρισμούς και το ταξιδι σας συνοπτικά εδώ. Πάνω στο χάρτη φαίνεται η απόσταση μεταξύ των προορισμών σε λεπτά. Συγχρόνως, όταν πάτε να κλείσετε εισιτήρια εμφανίζεται τόσο η ώρα αναχώρησης όσο και η ώρα αποβίβασης στον προορισμό. 

 

Ποια είναι η πύλη αναχώρησης του πλοίου μου;

Αν αναχωρείτε από ΠΕΙΡΑΙΑ η πύλη αναχώρησης είναι η Ε8.

Όλα τα υπόλοιπα λιμάνια αναχώρησης δεν έχουν διαφορετικές πύλες:
ΑΙΓΙΝΑ: Κεντρικό λιμάνι
ΣΟΥΒΑΛΑ: Βόρειο λιμάνι Αίγινας
ΑΓΚΙΣΤΡΙ: Σκάλα
ΜΕΘΑΝΑ: Κεντρικό λιμάνι 
ΠΟΡΟΣ: Νέο λιμάνι

Πόση ώρα πριν την αναχώρηση πρέπει να είμαι στο λιμάνι;

Συμβουλεύουμε όλους τους επιβάτες μας να βρίσκονται στο λιμάνι 45 λεπτά πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση του δρομολογίου. 

 

Μπορώ να ταξιδέψω με το κατοικίδιο μου;

Φυσικά!

Μπορείτε να ταξιδέψετε  με τα κατοικίδια ζώα σας στα εξωτερικά καταστρώματα των πλοίων μας ή, εναλλακτικά στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους (kennels) που θα βρείτε στα στεγασμένα καταστρώματα.

Βάσει νόμου, η παραμονή των κατοικίδιων ζώων στους κλειστούς χώρους των πλοίων απαγορεύεται. 

 

Από ποια ηλικία και πάνω πληρώνουν εισιτήριο τα παιδιά;

Τα παιδιά έως 5 ετών δεν πληρώνουν εισιτήριο (έκπτωση 100%), ενώ τα παιδιά 5-10 ετών δικαιούνται έκπτωση 50%. 

Από 10 ετών και πάνω τα παιδιά πληρώνουν κανονικό εισιτήριο. 

 

Τιμές εισιτηρίων

Μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τις τιμές για επιβάτες και οχήματα εδώ.

 

Εκπτώσεις και προσφορές

Παρέχουμε τις ακόλουθες εκπτώσεις στους δικαιούχους, με απαραίτητη προϋπόθεση να επιδεικνύουν έγκυρη ταυτότητα / διαπιστευτήριο:

  • Φοιτητές από Ελληνικά Πανεπιστήμια και κατόχους κάρτας ISIC : Έκπτωση 50%
  • Δικαιούχοι ΝΑΤ /  Πολύτεκνοι / Παιδιά 5-10 ετών: Έκπτωση 50%
  • Βρέφη / Παιδιά έως  5 ετών: Δωρεάν

 

Διευκρίνιση: Δεν χορηγούνται εκπτώσεις σε τρίτεκνους και φοιτητές αλλοδαπών πανεπιστημίων. 

 

Έχασα το πλοίο. Τι μπορώ να κάνω;

Μετά την αναχώρηση του πλοίου, δεν μπορεί να γίνει καμία μετατροπή εισιτηρίου ή επιστροφή χρημάτων. 

Πληροφορίες για ΑΜΕΑ

Στη Saronic Ferries, η σωστή εξυπηρέτηση όλων των επιβατών μας είναι αδιαπραγμάτευτα  πρώτη στις προτεραιότητές μας.Η επιβίβαση και αποβίβαση Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες  γίνεται με κυλιόμενη κλίμακα ή αναβατόρια ανάλογα με το πλοίο, πάντα με την βοήθεια  ενός μέλους του πληρώματός μας. Χρειάζεται μόνο ο επιβάτης ή ο συνοδός να ενημερώσουν  εγκαίρως τον αξιωματικό του πλοίου πριν την επιβίβαση για να συντονίσει  τη διαδικασία και να φροντίσει για ένα άνετο ταξίδι.

Πληροφορίες για COVID-19
Τι ισχύει αυτή την περίοδο;

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους του πλοίου

Η τήρηση κοινωνικών αποστάσεων (1.5 m) είναι πολύ σημαντική και θα πρέπει να εφαρμόζεται από τους επιβάτες εντός και εκτός του πλοίου (επιβίβαση - αποβίβαση).

Παρακαλούμε να ακολουθείτε πιστά τις οδηγίες και τις ανακοινώσεις του πληρώματος και των λιμενικών αρχών.